ســــــــــــــــــــــراب!!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

 

سخت است

 

در عین داشتن نداشته باشی أش...

 

سخت است

 

در عین خواستن تظاهر به نخواستن کنی...

 

سخت است

 

دلتنگ باشی با دلسنگی

 

دلتنگی هایت را به خشم گیرد...

 

سخت است

 

باشد امــــــــا سرد،سخت،بی احساس...

 

سخت است

 

ندانی باید بمانی یا بگذری...

 

سخت است

 

با همه ی بی مهری هایش باز

 

خودت را فریب دهی که هنوز هم دوستت دارد...

 

سخت است پایان ِ  دریای دلخوشی هایت

 

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراب باشد!!!

 



نظرات شما عزیزان:

دختر تنها
ساعت0:13---8 شهريور 1391
سلام خواهری. من که نمیتونم درک کنم . اما حتما سخته دیگه!!!:|

مـریــم
ساعت21:40---4 شهريور 1391
چقدر قشنگ گفتی خواهری
قلمت همیشه جاری


مـریــم
ساعت21:39---4 شهريور 1391
سـخـتــــــــــه ! سـخـتـــــــــــــــ ...

نکنه پایان راه فقط یه سرابـــــــــــــ باشــه ؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,ساعت 16:18 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com