امروز!!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

 

امروز روز ِ توست

 

و تمام امید من به با تو بودن، به امروز است

 

بیا امروز لحظه ای با من باش

 

و دستانت را به من بده تا اوج ببرمَت

 

وقتی با دستانت به معراج می روم...

 

بیا تا هنوز امروز است و من امیدوار

 

رویایم را با کلاف حقیقت بباف...

 

بیا تا امروز تمام نشده،تا از دست نرفته ام

 

بیا که یکسال،تمامِ امید من

 

به این روز بود

 

به روز میلــــــــــــــادت !!!

 



نظرات شما عزیزان:

نوشا
ساعت12:30---28 فروردين 1391


سارا
ساعت15:49---27 فروردين 1391
سلامممممممممم خسته نباشی دوست خوبم عالی بود به منم سر بزن خوشحال میشم ارزو میکنم هرچه زود تر به عشق پاکتون برسین بابای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,ساعت 14:31 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com