ولنتاین1


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

تنهایی یعنی اینکه

 

تو روز ولنتاین یکی رو داشته باشی که

 

بهش هدیه بدی

 

اما اون نه تو رو می خواد

 

نه کادوتو!!!

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت12:27---3 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

نوشا
ساعت22:08---19 بهمن 1390
دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم
در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست
باز هم از انتهای دل صدایت میکنم




دختر تنها
ساعت17:52---19 بهمن 1390
salam. valentain sujhe vase sher goftan ziad dare...fek konam in 1 avalesh baraye hamine..na?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت 9:17 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com