عشَقّه!!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

احساسم به تو را

 

از پستوی دلم بیرون کشیده ام

 

و روی گونه هایم پهن کرده ام

 

به این امید که خشک شود ریشه اش

 

زیر شلّاق نبودن هایت که آفتاب ِ لوت شده

 

و بی رحمانه بر جان ِ لحظه لحظه های کویریم می تابد

 

اما مگر خشک میشود این گیاه عَشَقه ای

 

که بر تار و پودم تنیده شده ؟!

 

همین که احساسم به روی صورتم جاری می شود

 

عَشَقه ای که در دلم کاشته ای جان میگیرد

 

جانی که جانی می شود و از پا در می آورد مرا!!!

 

پی نوشت: گیاه عشقه گیاهیه که به دور گیاهای دیگه می پیچه

 و باعث مرگ گیاه میزبان میشه کلمه ی" عشق" هم از نام این گیاه گرفته شده !!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت1:45---12 خرداد 1391
سلام وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
با تبادل لینک موافقی؟


دختر تنها
ساعت23:08---10 خرداد 1391
ببخشید نبودم آجی سمیرا...یه امتحان عملی استرس آور داشتم...هر وقت هم می اومدم وبم...نمیرفتم مدیریت...چون هنوز هم حسم همون پست اخری بود که گذاشتم!

دختر تنها
ساعت23:06---10 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,ساعت 10:59 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com